На головну

Про літій іонні Li-ion і Літій-залізо-фосфатні LiFePo4 акумулятори та батареї


Акумулятор

Літієві акумулятори різних підвидів широко поширені, застосовуються як джерело живлення практично в будь-якій портативній техніці: fpv дронах, електроскутерах, електробайках, електромотоциклах, електровелосипедах, електросамокатах, гіроскутерах, моноколесах. Крім цього їх застосовують у накопичувачах енергетичних систем, щоб зберігати електрику, вироблену сонцем або вітром. Дані батареї є обов'язковим елементом в УПС (UPS) та ДБЖ.

Конструктивні особливості літій-іонних Li-ion акумуляторів

Конструктивно літій-іонний Li-ion елемент є два електроди – позитивний катод і негативний анод. Катод виконаний з літію кобальтату, літію-марганцю або літію-ферофосфату, нанесених на алюмінієву підкладку. Анод сучасного Li-ion елемента виготовляється з графіту, нанесеного на мідну підкладку.

Між електродами встановлений сепаратор іонопровідний, просочений безводним електролітом. Під час розряду позитивні іони літію залишають катод і впроваджуються в кристалічні ґрати графіту. Під час заряджання відбувається зворотний процес.

Ремонтопридатність

Ремонт окремого літієвого елемента, що повністю вийшов з ладу, після великої кількості циклів перезарядки неможливий. Сама операція перепакування можлива майже завжди і проводиться з використанням старих контролерів та заміною старих літієвих елементів на нові.

Якщо говорити про такі несправності як замикання, обрив глибока розрядка або перезаряд будь-який акумулятор ремонто придатний, якщо виявиться, що він пережив вище зазначені негаразди і його можна буде продовжувати використовувати без ризику для користувача.

Ремонтопридатність можна розрізнити за архітектурою акумулятора

Існує два типи акумуляторів з їхньої архітектури.

Що складається з осередків і цільний (один осередок).

Види акумуляторів

Говорячи про відновлення після багаторічного зносу від циклів перезарядки - акумулятори що складаються з окремих осередків (пакетних, циліндричних і призматичних елементів) можуть бути відремонтовані, відновлені або перепаковані як з частковим використанням старих елементів і заміною повністю не робітників на б/в робочі елементи з близьким (до залишилися оригінальним елементам) кількома циклів, що залишилися. Так можлива і повна заміна всіх літієвих елементів на нові (або вживані елементи в хорошому стані) з використанням старих контролерів.

Якщо у вас один цілісний літієвий елемент (наприклад акумулятор у телефоні) не завжди навіть є сенс змінювати літій зі спалюванням оригінальних контролерів, можна змінювати весь акумулятор у зборі, це буде настільки ж якісніше, дешевше і швидше, ніж перепакувати їх.

Самостійний ремонт

Ремонт акумулятора не професіоналом без інструментів небезпечний, в кращому разі просто зіпсує акумулятор, у гіршому ви можете завдати шкоди своєму здоров'ю та майну. Ми не рекомендуємо вам намагатися самостійно робити будь-які ремонтні операції з акумулятором, особливо якщо у вас немає інструментів та розуміння своїх дій.

Маленькі одноблочні акумулятори

Цілісний акумулятор або окрема несправна комірка/елемент не підлягають відновленню, все що з ними можна зробити - замінити на новий елемент. Знову ж таки йдеться лише про відновлення після багаторічного зносу. Якщо вони просто доведені до глибокого розряду або перезаряду їх, можливо, можна відновити, але вони могли і повністю вийти з ладу.

Зателефонувати нам

Написати нам


Замовити зворотній дзвінок